Hallo gemeenteleden,
Zoals de meesten van jullie wel weten zijn Sanyi en ik op dit moment al ruim drie weken in Nederland. We zijn naar het ziekenhuis in Winterswijk geweest voor een MRI en hebben gesprekken gehad met de orthopeed. Het letsel aan mijn knie/been is erg groot en gecompliceerd. De arts gaf aan dat het beter was geweest als er meteen in Hongarije doorgepakt was. De artsen in Hongarije dachten dat er eerst een tijd van herstel nodig was, eigenlijk werd ik daar een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Het is niet anders, we kunnen de tijd niet terugdraaien. Hopelijk nu op weg naar herstel, ook al zal het een lange weg worden. De arts in Winterswijk gaat ons doorverwijzen naar een arts die gespecialiseerd is in dit soort problemen. Er zullen waarschijnlijk meerdere reconstructies plaatsvinden aan mijn knie. Dit betekent dat we voorlopig nog wel even in Nederland zullen blijven. Het is fijn om iedereen hier te ontmoeten maar het gemis van het werk in Oekraïne en Hongarije is ook groot.
We zijn heel dankbaar voor het huis van Jan en Dickie waar we kunnen verblijven tot begin augustus. Maar ondertussen moeten we dus op zoek naar een plek waar we vanaf begin augustus een poos kunnen verblijven, we weten nog niet hoe lang dat zal zijn.
Wie van jullie weet een beschikbare woonruimte voor twee personen voor de komende maanden? Het is belangrijk dat er een kat in het huis mag, want die is meegekomen vanuit Hongarije.
Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag via een telefoontje (06 53320743) of appje (+380 66 626 6289).
Hartelijke groet,
Jorien en Sanyi